De trip is begonnen! - Reisverslag uit Ban Bang Kraban, Thailand van Merijn Heiningen - WaarBenJij.nu De trip is begonnen! - Reisverslag uit Ban Bang Kraban, Thailand van Merijn Heiningen - WaarBenJij.nu

De trip is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Merijn

09 Januari 2014 | Thailand, Ban Bang Kraban

Hallooooo

Hier een update van de afgelopen awesome dagen!

Dinsdag nam ik vanuit bangkok de trein naar Phitsanulok, een rit van dik 5 uur! Onderweg boekjes gelezen en muziek geluisterd. Daar aangekomen kwam ik in een drukke levendige stad met weinig toeristen. Ik sliep in het asia hotel 200 meter van het station vandaan. Wederom mooi hotel, nog mooier dan in bangkok, airco, wifi, tv, mooie badkamer €6,50 per nacht!

S'avonds ben ik de stad gaan verkennen en na een eeuwig durende vis vlees fruit markt en dertig 7 elevens (de appie van azie) verder kwam ik een leuk live music restaurant / cafe 'WOODSTOCK' tegen! Fijne classic rock muziek en voor 2 euro heerlijk gegeten (ik blijf me erover verbazen hoe fucking goedkoop alles is!)

Dag erna ben ik naar de Wat Jai tempel geweest (ik ga naar de tempel, wat jij?).
Mooie boeddha beelden, mooie omgeving. Daarna een paar uurtjes op een bankje aan een hele grote rivier in de zon gezeten en vrienden geworden met 2 thaise zwervers. Wat gaaf is, dat ben ik al meer tegen gekomen, is dat zwervers hier veel socialer zijn! Ze liggen met groepjes onder bruggen te slapen en je ziet veel zwervers in duo's rondzwerven!

S'avonds bij it is cake gegeten wat ik uit de lonely planet had (lonely planet is DE reisgids die je moet hebben als je gaat rondreizen, staan alles in over vervoer, hotels, restaurants e.d. verkrijgbaar voor bijna alle landen in de wereld!) Lekkah!

Vanmorgen vroeg opgestaan, backpack ingepakt en met tuk tuk naar het busstation om daar de bus naar mijn volgende bestemming Sakhotai te pakken om daar de tuktuk naar mijn bungalowpark guesthouse te pakken om daar in te checken en te gaan zwemmen. Zit nu in een rustig dorpje buiten de stad wat wel lekker is na afgelopen dagen chaos verkeer en herrie overal. Dus vandaag lekker de hele dag in en aan het zwembad gelegen. Veel backpackers hier :)

Ik schrijf in grote lijnen, ik heb nog wel duizend dingen die ik wil vertellen maar dan ga ik het afraffelen en dan word het voor jullie ook niet leuk om te lezen.

. Kortom alles gaat goed en is leuk, doei!







  • 09 Januari 2014 - 13:25

    Papa:

    Leuk allemaal weer,verbazend hoe gemakkelijk je daar kunt reizen.En juist dat een paar uur relaxed op een bankje zitten is heel fijn,dat mis je met zo'n georganiseerde rondreis. Te gek dat je nu in Center Parcs zit, voorzichtig op de wildwaterbaan.

  • 09 Januari 2014 - 17:19

    Arnold, Sas En Jari:

    Wat onwijs leuk weer!! Je maakt zo wat mee zeg!! We zijn nu alweer benieuwd naar je volgende verslag en foto's!!

  • 09 Januari 2014 - 22:32

    Brigitte:

    Klinkt heerlijk, lekker genieten, wat jai!

  • 10 Januari 2014 - 21:05

    Esther:

    nu eindelijk weer ff tijd om te lezen. geweldig dat je het er naar je zin is daarro's. natuurlijk is het giga moeilijk om alles te schrijven naar ons, maar op deze manier zijn we toch een beetje met je mee op reis.dusse .... helemaal toppie !!!!!!! toedels en geniet ze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merijn

Welkom op mijn blog! Op deze site houd ik mijn reisverslag van mijn backpack trip door Zuid Oost Azië bij! Deze trip maak ik van 4 Januari 2014 t'm 24 Maart. Enjoy! Merijn

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 10469

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 24 Maart 2014

Backpacken Zuid Oost Azie

Landen bezocht: