karaoke en backpackers - Reisverslag uit Sri Phum, Thailand van Merijn Heiningen - WaarBenJij.nu karaoke en backpackers - Reisverslag uit Sri Phum, Thailand van Merijn Heiningen - WaarBenJij.nu

karaoke en backpackers

Blijf op de hoogte en volg Merijn

15 Januari 2014 | Thailand, Sri Phum

Beste mensen!

Hier weer een teken van (het goeie) leven vanuit chang mai.

Na sakothai (waar ik in m'n laatste verslag verbleef) ben ik naar lampang doorgereist. Een gezellig stadje met veel leuke restaurants en een nightmarkt. Hier verbleef ik 2 nachten en toen door naar chang mai, een leuke toeristische stad wat tot nu toe echt het hoogtepunt van mijn reis is!

Ik ben heel erg blij dat ik alleen ben gegaan, hoe gek het ook klinkt, want je moet hier zoveel mensen! Als je uit eten gaat of ergens op een terras zit ontmoet je vanzelf zoveel toeristen. De eerste avond in changmai heb ik een vriedengroep leren kennen in restaurant/karaoke bar loco elvis. 2 fransen, 2 italianen en een canadees. Allemaal backpackers die elkaar hier heben ontmoet. Met die groep zijn we naar een muziek festival in chang mai geweest met allemaal tenten met live muziek en hier en daar een karaoke bar (het blijft azie!)

Gister een super leuk hippie stelletje leren kennen uit londen. Daar een avond mee rondgehangen en vanmiddag ga ik naar hen hotel om te zwemmen. (Mijn guesthouse heeft geen zwembad en hen hotel is vlak tegenover mijne en heeft een huge zwemparadijs).

Verder komt de rijst me nu wel m'n neus uit omdat ik de eerste week praktisch elke dag thais heb gegeten. Stap nu tussendoor wel over op de biefstuk pizza of pasta.

Hier in chang mai verblijf ik 5 nachten, in tegenstelling tot alle vorige plekken waar ik 2 nachten verbleef omdat het hier simpelweg awesome is.

Ajuus!

Merijn

  • 15 Januari 2014 - 06:59

    Ray:

    Gozer echt tof dat je het zo naar je zin hebt! Ik. Gun je nog heeeel veel plezier! Latoooooooooorrrr

  • 15 Januari 2014 - 07:42

    Papa:

    Leuk dat je zoveel andere mensen leert kennen, dat heb je inderdaad niet als je met een clubje reist.Gisteren met collega's bij Japans restaurant SUMO in Den Haag gegeten,was 10X beter dan Shabu Shabu.Had 'smiddags voor de gein gezegd dat ik door Yuri op de motor zou worden afgehaald.Tot mijn verbazing kwam hij 's avonds echt het resaurant binnen;zijn moeder was jarig.Veel plezier verder. xx

  • 15 Januari 2014 - 11:08

    Brigitte:

    Je reis is en blijft onwijs gaaf!!!

  • 17 Januari 2014 - 16:05

    Yuri:

    klinkt awesomeee en super gezellig man!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merijn

Welkom op mijn blog! Op deze site houd ik mijn reisverslag van mijn backpack trip door Zuid Oost Azië bij! Deze trip maak ik van 4 Januari 2014 t'm 24 Maart. Enjoy! Merijn

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 10460

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 24 Maart 2014

Backpacken Zuid Oost Azie

Landen bezocht: